Kleutertoneel 2023

🎭🎈Wie is er klaar voor een voorstelling vol plezier en verbeelding? Ons jaarlijkse Kleutertoneel komt eraan! 🎈

Pak je kalenders en noteer 7 juni, want dan transformeert de Groene Zaal in de wereld van Bibi en Bobo. De voorstelling start om 14u30. (deuren open vanaf 14u00)
Kom samen met je kleuter en vrienden/kennissen/grootouders want hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

De prijs? 5 euro per persoon.
Plaatsen zijn beperkt, dus snel inschrijven is de boodschap.

Meer info en inschrijven via 👉: kleutertoneel-rozenkransschool
of scan de QR code hieronder.

Zien we jullie daar? 🌟

#BibienBobo #Kleutertoneel2023

We zetten even alles op een rijtje:

* Het kleutertoneel is voor alle kleuters samen met hun (groot)ouders/verzorgers. (vrienden & kennissen van buiten school zijn ook welkom)
* Deze 60 minuten durende voorstelling start om 14u30. (deuren geopend vanaf 14u00)
* Locatie is de Groene zaal (Ingang via Dokter Veeckmanslaan)
* Inkom is 5 EUR per persoon. Versnaperingen zijn te koop aan de bar.
* Je inschrijving is volledig na het invullen van dit formulier plus een overschrijving van 5 EUR per aanwezig persoon op de rekening van het oudercomité BE95 0689 0686 5858.