Info voor nieuwe ouders over aanmelding, inschrijving, voorrang en rondleidingen

aanmelden

Vooraleer je je kan inschrijven, moet je je in Antwerpen – en dus ook voor onze school- eerst aanmelden op meldjeaan.antwerpen.be. Dit is zo voor kinderen geboren in 2022, maar ook voor alle andere leerjaren. Kinderen die geen voorrang hebben, mogen aangemeld worden tussen dinsdag 27 februari (9.30u) en dinsdag 19 maart (17u).

voorrang

Kinderen die voorrang hebben (broers, zussen, kinderen personeel), kunnen worden aangemeld tussen woensdag 17 januari (9.30u) en vrijdag 2 februari (17u).

Na de aanmeldperiode krijgen jullie een bericht dat je ofwel kan inschrijven, ofwel dat er een weigering is voor de school. Dit wil zeggen dat op dit moment de groepen volzet zijn. Jullie kind wordt dan op een wachtlijst gezet. Als er toch een plaats vrijkomt, nemen wij contact op met jullie. Een weigering kan dus nadien nog wel omgezet worden in een effectieve inschrijving.

rondleidingen

We voorzien op verschillende momenten rondleidingen in de school. Zo krijgen jullie een duidelijk beeld van de werking en de gebouwen. Wel graag even laten weten op welk moment jullie gaan aansluiten. Mail naar directie@rozenkransschool.be of laat het even weten op ons secretariaat.

• maandag 5 februari van 16-17u
  • dinsdag 6 februari van 16-17u