Nieuw logo, nieuwe website!

We hebben er de afgelopen maanden heel hard aan gewerkt en zijn blij dat we jullie in primeur onze nieuwe website kunnen presenteren. En bij een nieuwe website, hoort meteen ook een nieuw logo en een nieuwe stijl voor de Rozenkransschool!

De afgelopen jaren hebben wij heel, heel hard gewerkt op onze school. We investeerden veel in de infrastructuur, kregen een volledig nieuwe speelplaats, deden heel wat leuke activiteiten, hielpen fantastische kinderen groeien, …

En nu was ook de communicatie van de Rozenkransschool aan een opfrissingsbeurt toe! We zijn heel blij dat we helemaal op het einde van dit schooljaar alvast ons nieuwe logo en deze nieuwe website met jullie kunnen delen. In de loop van volgend schooljaar zullen we onze nieuwe stijl stap voor stap overal introduceren.