Cinemastraat Rozenkransschool

Ook dit jaar viert Wilrijk de (na)zomer met gezellige cinemastraten. Ons oudercomité deed een aanvraag voor een cinemastraat op de groene speelplaats van de Rozenkransschool. Een unieke kans voor de buurt om eens op de speelplaats te komen kijken en uiteraard zijn ook alle ouders van onze school van harte welkom.

District Wilrijk, Buurtbouwers en Schouwburg De Kern toveren onze speelplaats om in een heuse cinema en rond 20.00 uur start de vertoning van E.T.

Kom samen met ons genieten van deze heerlijk nostalgische klassieker.
Wij voorzien voldoende stoelen en een hapje en een drankje.
Breng zelf zeker een warme trui of een dekentje mee.

praktisch

Wanneer? vrijdag 15 december, de film start om 20.00 uur, deuren open vanaf 19.30 uur

Ingang? Je komt de school binnen via de ingang aan de Dokter Veekmanslaan

Wie? Iedereen is welkom. Dus spreek gerust af met buren, oud-leerlingen,… We maken er een gezellige avond van!
Let wel op, dit is geen schoolactiviteit.
De (oudere) leerlingen van onze school zijn zeker welkom, maar wel onder begeleiding.