wafelverkoop 2023

Het Oudercomité van de Rozenkransschool organiseert opnieuw de jaarlijkse Wafelverkoop.
Samen met jullie verkopen we zoveel mogelijk lekkers, om met de opbrengst de schoolwerking te steunen.

Koekiemonster en Abby steunen ook dit jaar onze wafelverkoop.
Misschien hebben ze wel een heel fijne, muzikale verrassing in petto als jullie goed jullie best doen? 🙂

praktisch

De verkoop loopt van vrijdag 08/09/2023 tot en met vrijdag 6/10/2023

Verzamel je volledige bestelling bij familie, vrienden en de buren.
Gebruik eventueel het pdf- bestand om alles voor jezelf te noteren.
Je kan kiezen uit zachte vanillewafels met of zonder chocolade, harde boterwafels met of zonder chocolade, twee soorten truffels, frangipane, carré confituur of marsepein.
Elke doos kost 7 EUR per stuk, marsepein kost 6 EUR.

Vul daarna je volledige bestelling in op dit online formulier, op naam van je oudste kind dat naar onze school gaat.
Doe dit ten laatste op 6 oktober 2023.

Schrijf dan het juiste bedrag over op de rekening van het oudercomité: BE95 0689 0686 5858, met vermelding van “Wafels 2023 + naam + klas”.
Doe dit ten laatste op 6 oktober 2023.

Kom je bestelling zelf ophalen op zaterdag 21 oktober tussen 10.00 uur en 14.00 uur in de groene zaal.
Bestellingen van meer dan 20 dozen worden zoals elk jaar aan huis geleverd op zaterdag 21 oktober of zondag 22 oktober, telkens tussen 10.00 uur en 12.00 uur. Je kan je voorkeur doorgeven bij de bestelling.

Heb je vragen bij het invullen van het formulier of lukt er iets niet?
Mail dan even naar oc@rozenkransschool.be of stuur een whatsapp-bericht naar 0472 56 89 94, we helpen je graag verder.

Alvast erg bedankt voor je steun ❤!

Ook van Koekiemonster & Abby !