Smoothies voor 5 & 6

Als oudercomité zorgen wij elke maand voor een lekker stuk fruit voor alle leerlingen en soms is het tijd voor een ‘specialleke’ zoals de jaarlijkse smoothies voor het vijfde en zesde leerjaar.

Om de gezonde gewoonte van fruit op school mee te ondersteunen, trakteert het oudercomité elke maand met een lekker stuk fruit voor alle leerlingen.

We werken daarvoor samen met een Wilrijkse marktkramer die voor ons één keer per maand het beste fruit kiest. Samen met een fijne groep helpende handen zorgen we voor de verdeling in de klassen. Voor de kleuters wordt al het fruit, afhankelijk van de soort natuurlijk, voorgesneden zodat het makkelijk is voor de juffen om uit te delen.

En enkele keren per jaar gaan we voor iets extra. In de winter vervangen we onze fruitdag één keer door een dag met verse soep en in mei maken we traditioneel smoothies voor het vijfde en zesde leerjaar om hen een extra portie vitamines te geven net voor de grote toesten. Proost!

Wij zijn trouwens altijd op zoek naar extra helpende handen. Zin om mee te doen? Lees dan hier meer over ons oudercomité en vul onderaan het formulier in!