Lekkers voor het schoolfeest

Het is bijna tijd voor een gloednieuwe editie van het schoolfeest van de Rozenkransschool!

Op zaterdag 4 mei zijn we met z’n allen te gast op Rozenkrans Zingt. Wij van het oudercomité verzorgen naar goede traditie de catering. We zorgen voor frietjes, zoete lekkernijen, chips en een uitgebreid assortiment verfrissende drankjes op een hopelijk zonnige middag.

Het schoolfeest is voor ons als oudercomité altijd een ontzettend drukke activiteit, dus we kunnen zeker nog enkele helpende handen gebruiken!

Wil jij ons helpen?

Registreer je dan als helpende hand en wij voegen met plezier je telefoonnummer toe aan onze Whats-app groep met helpende handen. Daarin kan je dan eenvoudig aangeven welke shift je ons even kan helpen. Uiteraard hoef je de optredens van je eigen kinderen niet te missen.

We plannen ook een gi-ga-buffet vol lekkers. Dus bak jij misschien graag een cake, taart, cupcakes of andere lekkernij voor ons? Dat zou super zijn! Geef je even door wat je wil maken en wanneer we jouw lekkers kunnen verwachten via onderstaande knop? Alvast héél erg bedankt!