wafelverkoop

Het OudercomitƩ van de Rozenkransschool organiseert opnieuw de jaarlijkse Wafelverkoop.
Samen met jullie verkopen we zoveel mogelijk lekkers, om met de opbrengst de schoolwerking te steunen.

Koekiemonster en Abby gingen na hun huwelijk vorig jaar op onze speelplaats op een lange en verre wereldreis op zoek naar iets wat lekkerder was dan onze wafeltjes. Nu zijn ze eindelijk terug op onze school en weet je wat? Ze hebben niets lekkerder gevonden! Koekiemonster en Abby vinden onze wafeltjes de lekkerste van de hele wereld! šŸ™‚

Dus nu vragen ze alle leerlingen van de Rozenkransschool om massaal veel wafeltjes, truffels en marsepein te verkopen zodat iedereen daarvan kan meegenieten. Helpen jullie mee?

praktisch

De verkoop loopt van vrijdag 09/09/2022 tot en met vrijdag 7/10/2022

1. VerzamelĀ je volledige bestellingĀ bij familie, vrienden en de buren.Ā
    Gebruik eventueel het bestand onderaan deze pagina voor jezelf om alles makkelijker te verzamelen.
    Je kan kiezen uit zachte vanillewafels met of zonder chocolade, harde boterwafels met of zonder chocolade, twee soorten truffels, frangipane, carrƩ confiture of marsepein. Elke doos kost 7 EUR per stuk, marsepein kost 6 EUR.
    Hier kan je een handig overzicht vinden van het volledige assortiment.

2. Vul je volledige bestelling in op dit online formulier, op naam van je oudste kind dat naar onze school gaat. Doe ditĀ ten laatste op 7 oktober 2022.

3. Schrijf het juiste bedrag overĀ op de rekening van het oudercomitĆ©:Ā BE95 0689 0686 5858,Ā met vermelding van “Wafels 2022 + naam + klas”.Ā
    Doe dit ten laatste op 7/10/2022.

4. Kom je bestelling ophalenĀ op zaterdag 22 oktober tussen 10.00 uur en 14.00 uur in de Groene zaal.
    Bestellingen van meer dan 20 dozen worden zoals elk jaar aan huis geleverd op zaterdag 22 oktober of zondag 23 oktober, telkens tussen 10.00 uur en 12.00 uur.Ā
    Je kan je voorkeur doorgeven bij de bestelling.

Heb je vragen bij het invullen van het formulier of lukt er iets niet?
Mail dan even naar oc@rozenkransschool.be of stuur een whatsapp-bericht naar 0472 56 89 94, we helpen je graag verder.

Alvast erg bedankt voor je steun ā¤!

Ook van Koekiemonster & Abby !